لئووود ، دکوراسیون داخلی  کابینت و میز کنفرانس در کرج

سبک دکوراسیون مدرن در خانه

دکوراسیون داخلی لئو وود

زمان مطالعه 1 دقیقه

سبک دکوراسیون مدرن در خانه

طراحی مدرن در دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. آگاهی از ویژگی های این سبک، باعث می شود که طراحی داخلی مناسبی را در منزل خود داشته باشید. یکی از مهمترین سوالات در زمینه دکوراسیون داخلی، تفاوت طراحی مدرن، روستیک، صنعتی و امروزی با یکدیگر می باشد بنابراین در این پست به بررسی سبک مدرن و تفاوت آن با سبک های دیگر می پردازیم.

معماری داخلی به سبک مدرن

این سبک بر خلاف سبک کلاسیک از گذشته دوری کرده و از قواعد و نقوش پیچیده پیروی نمی کند. سبک مدرن با شعار “هر چه کمتر، بهتر” به استفاده از خطوط ساده، عملکرد گرایی و کاربردی بودن وسایل تاکید دارد. در این سبک با استفاده از خطوط هندسی ساده، فضا به صورت مینیمالیست طراحی می گردد و با ترفندهایی سعی بر بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک امروزی می گردد.

در طراحی داخلی منزل در سبک مدرن از رنگ ها به صورت طبیعی و یا با طیفی از رنگ های خنثی استفاده می شود و رنگ های تیره به خصوص سیاه در کنار رنگ سفید کاربرد دارند. از آنجایی که رنگ های خنثی تا حدی بی روح به نظر می رسند؛ بهتر است با استفاده از روانشناسی رنگ در دکوراسیون، بهترین ترکیب رنگ ها را برای خانه مدرن خود انتخاب نمایید تا تاثیر مثبتی در روحیه شما داشته باشد.

نور طبیعی به منظور بزرگتر جلوه دادن فضا از اهمیت بالایی بر خوردار است. از دیگر ویژگی های این سبک می توان به الیاف طبیعی، کتان و چرم، وسایلی از چوب درخت کاج و اثاثیه با فاصله از کف اشاره کرد

آشنایی با سبک دکوراسیون مدرن در خانه

آگاهی از ویژگی های چیدمان دکوراسیون به سبک مدرن ، به شما کمک می کند تا خانه ای ساده اما زیبا و دلنشین داشته باشید.

1- رنگ دیوار در سبک مدرن

استفاده از کاغذ دیواری با نقوش باشکوه در این سبک جایگاهی ندارد. در سبک مدرن ، دیوارها با رنگ های خنثی رنگ می شوند. رنگ های سفید ، طوسی و خاکستری از جمله محبوب ترین رنگ ها برای دیوار می باشد.

2- دکوراسیون به سبک مدرن با خطوط صاف

خطوط صاف و ساده یکی از مهم ترین ویژگی ها در سبک مدرن است. از خطوط عمودی و افقی صاف و غیر منحنی می توان در مبلمان خانه استفاده نمود.

3- متریال در سبک مدرن سبک مدرن بر پایه متریالی از جمله استیل ، آهن و بتن می باشد. از این متریال می توانید در مبلمان و وسایل دکوری بهره ببرید.

4- پرهیز از شلوغی در چیدمان

محیط خانه را با اجزای ناکارآمد شلوغ نکنید. برای تزئین دیوارها، کانترها و میزها از حداقل اجزای تزئینی بهره ببرید. شعار ” هر چه کمتر ، بهتر ” را همواره به خاطر داشته باشید. 5- رنگ های اصلی در سبک مدرن در سبک مدرن از رنگ های خنثی استفاده نمایید. رنگ های اصلی سفید ، طوسی و مشکی هستند. از رنگ های زرد ، قرمز و آبی به عنوان رنگ های ثانویه بهره ببرید. 6- آشپزخانه open و یا باز ادغام نامحسوس محیط پذیرایی با آشپزخانه و جداسازی آن با کانتر و یا جزیره وسط از جمله ویژگی های این سبک می باشد.
شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.